Jouw cookie-voorkeuren

Wij gebruiken cookies om jou persoonlijker te helpen en onze website te verbeteren.

Wil je meer weten? Lees onze cookiestatement en privacystatement.

Frits blogt

Hier vind je eigen onderzoeken naar de hypotheekmarkt, verhalen van onze klanten én kun je meer lezen over onze Fritsers.
Alle artikelen (10)
#blog
Gegarandeerd rendement door voorspellingen? Michiel Pekelharing legt in zijn column uit dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Ga naar Demografie maakt van voorspellers helderzienden
#blog
Er gaat een herkenbaar patroon schuil achter nieuwe duurzame regels. Als huisbezitter kan je beter voorsorteren op een nieuwe stroom regels, Ga naar Voor huizenbezitters zit de weg naar duurzaam wonen vol verrassingen
#blog
Waar kun je je spaargeld beter voor gebruiken: aflossen of je huis verduurzamen? Marieke geeft antwoord. Ga naar Vraag 't Marieke: verduurzamen of extra aflossen, wat is wijsheid?
#blog
Marieke vertelt in deze column over de spaartaks, overlijdensrisicoverzekeringen en het nieuwe pensioenstelsel. Ga naar Over belastingaangifte, spaartaks en het pensioenstelsel
#blog
Donderdag 5 mei lanceert Frits zijn eerste merkcampagne in samenwerking met dentsuACHTUNG! Lees hier alles over de campagne. Ga naar Challenger in de hypotheekmarkt Frits lanceert eerste merkcampagne
#blog
Wij - een stel van begin dertig - hebben geboden op een huis. Is het slim om een gedeelte van de hypotheek aflossingsvrij te hebben? Ga naar Vraag 't Marieke: is een gedeeltelijk aflossingsvrije hypotheek slim?
#blog
Onze collega Lianne vertelt hoe zij hypotheekadviseur is geworden en welke doelen ze zichzelf stelt. Ga naar Hoe ben je hypotheekadviseur geworden en wat zijn je doelen?
#blog
Meet Ward. Vandaag vertelt hij hoe hij in het vak terecht is gekomen en hoe hij klanten graag zelf aan ‘t roer zet. Ga naar Hoe zet je klanten zelf aan het roer?
#blog
Het consumentenvertrouwen daalde de afgelopen maand hard. Hoe kun je nog besparen op je energie en wist je dat de jubelton in 2023 verdwijnt? Ga naar Over een dalend consumentenvertrouwen en de jubelton