Wat vind je van ons?

Complimentjes of kritiek? Opmerkingen of tips? Lucht hier je hart of lees wat anderen van ons vinden.

8,6

  • Henri zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Transparant, kundig en goede tools

    Henri uit Barneveld, 18-02-2021

    Fijne manier om een hypotheek af te sluiten. Door de tools die beschikbaar gesteld worden heb je zelf echt inzicht in de mogelijkheden. Goede kundige adviseur. Als je van zelfstandigheid en inzicht houdt dan is dit de perfecte partij voor een goede prijs.

  • Lennart zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Snelle en goede service met gebruik van data modellen

    Lennart uit Amsterdam , 17-02-2021

    Onze adviseur Marilyn was erg flexibel en goed bereikbaar. Ze kon ons goed adviseren a.d.h.v. de modellen en daarbij helpen met een keuze.

    We hadden een relatief korte financieringsperiode, maar Marilyn ging hier erg goed mee om en had actief contact met de bank om de doorlooptijd zo kort mogelijk te laten zijn.

  • Dennis zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Uitstekende service, bereikbaarheid en expertise

    Dennis uit Hoensbroek, 17-02-2021

    Alles uitstekend voor elkaar

  • Het is uiteindelijk geregeld, maar een aantal flinke minpunten

    T. den Hengst uit Veenendaal, 15-02-2021

    Over het algemeen liep het contact soepel. Het online dossier werkt prettig waarin je alle documenten en agenda-afspraken kunt inzien. Ook zijn we uiteindelijk uitgekomen op een hypotheek en verliep het overleg hierover soepel. Toch ben ik niet tevreden over de service. Er zijn een aantal dingen gebeurd die ervoor zorgen dat ik IkBenFrits.nl afraadt. Het volgende:

    - Er was onduidelijkheid over de voorwaarden van het bouwdepot. Er is tegen ons gezegd dat we 2 jaar lang een bouwdepot hebben, dat blijkt slechts 1 jaar te zijn..

    - Vanwege een te hoge taxatie moesten we zelf meer geld bijleggen in het bouwdepot dan we vooraf hadden voorzien en doorgesproken. Dit wist de adviseur niet goed van tevoren aan te geven.

    - In ons online dossier zagen we dat er gebruik was gemaakt van een gratis online pdf-merge-tool om salarisstroken in één pdf te stoppen. Dit is zeer gevoelige persoonlijke informatie met bsn nummer erop, als dit daadwerkelijk in een gratis online tooltje is samengevoegd ben ik daar zeer niet over te spreken. Op de vraag om het uit te zoeken hebben we niets terug gehoord. - Er was ons beloofd dat we geen maandelijkse rente hoefde te betalen over het bedrag dat nog in het bouwdepot resteert. Dit bleek niet helemaal waar: we moesten zelf actief de bank bellen om dit correct in te stellen.

    - Na inplannen van een evaluatieafspraak met de IkBenFrits zijn we niet benaderd op moment van de afspraak. Ik heb gebeld en ik zou nog teruggebeld worden, ook dit is niet gebeurd.

    Vanwege bovenstaande punten raad ik het echt niet aan. Het is bij ons nu geregeld, maar ik heb het gevoel dat er nét geen echte beheersing is van het proces. Al met al verliep het contact met onze adviseur goed en vriendelijk.

  • Marvin Versloot zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Open en eerlijk bedrijf

    Marvin Versloot uit Wassenaar, 14-02-2021

    In het begin twijfelden wij een beetje omdat het bedrijf alleen online werkt, maar bij het eerste gesprek met onze hypotheek adviseur voelden we meteen een goede klik. Tijdens het proces verliep alles vrij soepel, bij vragen konden we altijd bij ze terecht en op het online dashboard was alles goed te volgen. Kort om een hele goede en leerzame ervaring!

  • Beau zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Geweldig!!

    Beau uit Amsterdam, 13-02-2021

    We zijn super blij dat we voor IkbenFrits hebben gekozen. Super aardige en deskundige medewekers. Niet was ze te veel. Alles hebben ze goed voor ons uitgezocht. Alle documenten online invullen was erg gemakkelijk! En dat alles voor een scherp tarief! Ik zou IkbenFrits aan iedereen aanraden!

  • Kasim zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Hypotheken afsluiten anno 2021: modern, transparant en vakkundig

    Kasim uit Groningen, 12-02-2021

    Bij ikbenfrits heb ik snel en vakkundig mijn hypotheek kunnen regelen op een manier die mij aanspreekt. In een duidelijk dashboard met veel transparantie kon ik zelf meedenken over de te nemen stappen, onder begeleiding van een vakkundige adviseur. Ideaal!

  • Cees zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Goed advies en hulp in het proces

    Cees uit Zaandijk , 12-02-2021

    Goed meegedacht in complexe problematiek

  • Maria zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Ook voor senioren doenlijk

    Maria uit Hoofddorp , 11-02-2021

    Wij waren onbekend met chatten, documenten in pdf formaat maken en uploaden in ons electronisch dossier maar we hebben het geleerd.

  • Spijt van onze keuze voor deze onafhankelijke hypotheekadviseur

    Maria uit Limbricht, 10-02-2021

    Wij kozen voor hypotheekadvies via de consumentenbond (Ikbenfrits) omdat wij graag onafhankelijk advies wilde hebben in onze bijzondere situatie. De eerste gesprekken verliepen prettig, al was het enkel telefonisch wat het wat onpersoonlijk maakt. Na de daadwerkelijke hypotheekaanvraag liet met name de communicatie te wensen over en werd het een zeer moeizaam en traag proces. Je eigen adviseurs zijn lastig te bereiken omdat zij geen persoonlijk mailadres of telefoonnummer hebben. Beloftes werden niet nagekomen en door een inschattingsfout van onze adviseur moest de hypotheek alsnog bij een andere bank aangevraagd worden. Door gebrek aan transparantie hebben wij het gevoel overgehouden de meeste dingen zelf geregeld te hebben, wat natuurlijk niet bedoeling is als je een adviseur in de arm neemt. Uiteindelijk hebben we een hypotheek waar we tevreden mee zijn, al heeft het ons onnodig veel spanning en stress opgeleverd en hebben we extra kosten gemaakt door onnodige vertragingen. Een eventuele volgende hypotheek zouden wij dan ook niet meer via de Consumentenbond laten lopen.

  • Nienke zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Snel, transparant en flexibel hypotheekadvies

    Nienke uit Rotterdam, 10-02-2021

    Nadat ons bod geaccepteerd was konden we snel een afspraak inplannen. Vanaf dat moment konden we met alles meekijken via het dashboard en direct aan de slag met het verzamelen van documenten. Onze adviseur heeft ons helder advies gegeven met veel ruimte voor vragen. We wisten goed waar we aan toe waren. Het overzicht van het proces gaf ons grip, maar dit werd helaas niet tot aan het definitief rond maken van de hypotheek bijgewerkt. Hierdoor werden we een beetje zenuwachtig of alles ging lukken. Gelukkig bleek dat niet nodig en hebben we een passende hypotheek kunnen krijgen voor ons eerste huis.

  • H. Ytsma zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Goede service en snelle afhandeling van de hypotheek

    H. Ytsma uit Heerenveen, 10-02-2021

    Wij zijn zeer kundig en goed door het proces heen geleid. Het voordeel van ikbenfrits is dat je zelf in de hand hebt hoe snel je alles laat verlopen. De afspraken met de adviseur verliep erg soepel en een pluspunt was het meedenken van de adviseur.

    Ook werden er voldoende mogelijkheden aangeboden wat betreft hypotheekverstrekkers.

    Je moet zelf je documenten uploaden en als je er niet uit komt, kon je gewoon bellen er was altijd iemand die je verder kon helpen.

  • Nick zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Top geholpen

    Nick uit Amsterdam, 10-02-2021

    Wat een topplatform om een hypotheek te regelen met ondersteuning van kundige en vriendelijke mensen (Lisette en Migiel). Het werkt efficiënt en overzichtelijk. Iets wat helemaal past bij deze tijd van digitalisering. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Ik raad het iedereen aan. P.S. ik vind het telefonische wachtliedje ook geweldig!

  • Baris zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Inzichtelijk, efficiënt, vlot en vriendelijk

    Baris uit Vleuten, 09-02-2021

    Ik ben erg tevreden over mijn ervaring met ikbenfrits.nl. Vanaf het eerste gesprek tot en met het eind ben ik vriendelijk te woord gestaan en goed geïnformeerd. Peter en Roberto stonden altijd klaar om vragen van mijn zijde te beantwoorden. We hadden wel wat pech met een taxatierapport die wat slordig was opgesteld, waardoor ik (wat niet geheel de afspraak was) zelf contact moest opnemen met de taxateur om deze te laten corrigeren. Dit doet echter niet af aan de overall goede ervaring die ik met ikbenfrits.nl heb gehad. Ik zou een ieder dan ook aanraden om met hen in zee te gaan.

  • Lambert zou Ikbenfrits aanbevelen.

    T O P !

    Lambert uit Haaren, 08-02-2021

    Als je een hypotheek wilt aanvragen dan is Ikbenfrits een solide en betrouwbare partner in het hele proces. De vakkundige adviezen van Glenn en de administratieve verwerking van de backoffice zorgden voor een rimpelloos traject van aanvraag tot toekenning. Heel fijn! En tamelijk zorgeloos als je je documenten maar op orde hebt. Een hartelijk dank aan Ikbenfrits voor de hulp, advies en begeleiding!

  • Ruud zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Een hele positieve ervaring!

    Ruud uit Naaldwijk, 08-02-2021

    Wij zijn door de adviseur van Ikbenfrits heel goed geholpen. We hebben een duidelijk advies gekregen en we zijn het gehele traject goed begeleid. Alles is helder uitgelegd. Ook wanneer je het niet snapt of voor de zoveelste keer met vragen komt, wordt het nog steeds rustig en positief uitgelegd. Wij hebben het advies traject als positief ervaren.

  • Marcel zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Enormg Goede service en duidelijk

    Marcel uit Ede, 06-02-2021

    Voor het eerst kennis gemaakt met Ik ben Frits.

    We hebben via deze site onze hypotheek, ivm de lage rente, aangepast en een nieuwe hypotheek afgesloten.

    We kunnen dit aanbevelen. De kennis van de adviseurs is enorm goed. Ze begeleiden je door alles stappen heen en zijn goed bereikbaar als je vragen hebt. Dit kan via de chat (waar hun collega's ook in jouw dossier kunnen en je gelijk antwoord kunnen geven) of via een belafspraak of mail. Hun adviezen waren erg goed en via deze duidelijke site (waar je een eigen beveiligde account krijgt) kun je alle stappen zien en doorlopen. Wat wij belangrijk vonden is dat alles in Jip en Janneke taal werd uitgelegd. Onze kennis ligt niet echt bij hypotheken. :-) Dit werd perfect gedaan wat veel vertrouwen geeft.

  • Maurits zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Overzicht en flexibel proces, goed advies

    Maurits uit Rotterdam , 04-02-2021

    Flexibel proces, je hoeft niet in twee contactmomenten op een kantoortje te beslissen over je hypotheek maar kunt op de momenten dat het jou schikt via de webapplicatie alles terugvinden, een beetje spelen met de cijfers en zo vaak als je wilt tussendoor om advies vragen

  • Dawid zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Een top bedrijf waar je dus echt iets aan hebt

    Dawid uit Almere , 04-02-2021

    Hypotheek aanvraag met alles wat erbij komt kijken (taxatie rapport, offerte aanbod, NHG, verzekering, bank keuze, advies, goedgekeurd hypotheek en dergelijke) duurde maar 3 weken. Je bent altijd op de hoogte van de laatste status. Je mag alle vragen stellen dat je maar wilt en je krijgt erg snel antwoord. Ik kan me niet voorstellen dat het nog beter zou kunnen of sneller. Top werk!!!!!

  • De hypotheek is afgesloten, maar daar is ook alles mee gezegd

    Maika uit Leiden, 03-02-2021

    Wij kozen voor ikbenfrits, omdat deze goed aangeschreven stond en werd aangeraden door de consumentenbond. Echter, zijn wij van een koude kermis thuisgekomen en hadden we met liefde meer betaald voor een betere service. Uiteindelijk hebben wij meer tijd besteed aan dit hele proces dan we hadden gehoopt; daarvoor schakelden wij dan ook een hypotheekadviseur in, zodat deze je een hoop zorgen uit handen kan nemen. Dat is helaas niet gebeurd.

    De bereikbaarheid van de eigen adviseur is ronduit slecht. Er wordt altijd met een algemeen nummer gebeld, zodat je de adviseur nooit direct kunt terugbellen. Deze was in ons geval ook altijd onbereikbaar op het moment dat we hem nodig hadden. Daarnaast werden de gemaakte afspraken niet nagekomen; deze waren dubbel gepland in de agenda van de adviseur of helemaal niet doorgekomen, waardoor wij voor niks zaten te wachten.

    Ook de digitale afhandeling van de aanvraag liet te wensen over. Het enige wat nog nodig was voor het indienen van onze aanvraag was een stempel op de paspoorten. Dit heeft dágen geduurd, omdat de enige persoon die dit kon doen, digitaal onbereikbaar was. Als reden hiervoor werd gegeven dat dit kwam door de thuiswerk-situatie (we hebben het hier over oktober 2020, níet over maart/april!).

    Als klap op de vuurpijl ging onze adviseur midden in onze aanvraag (nadat hij zelf had benadrukt dat er haast bij was gezien de lange doorlooptijden), zonder ook maar iets door te geven aan iemand, op vakantie. Wij waren hier niet van op de hoogte en onze aanvraag werd niet overgedragen en lag dus stil.

    Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar dat is zeker niet te danken aan de service van ikbenfrits. We hebben er zelf urenlang achteraan moeten bellen en bovenop moeten zitten. Als je ontzorgd wilt worden bij de aanvraag van je hypotheek, moet je zeker niet in zee gaan met ikbenfrits.

    Achteraf kregen we een feedback formulier toegestuurd waarin wij deze punten beschreven hebben. Hier hebben we nooit wat op teruggehoord.

Totaal 202 reviews

Bekijk nog meer reviews

Al overtuigd?