Wat vind je van ons?

Complimentjes of kritiek? Opmerkingen of tips? Lucht hier je hart of lees wat anderen van ons vinden.

8,6

  • Anna zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Transparante tool, advies had iets concreter gekund

    Anna uit Amsterdam, 28-02-2021

    Over het algemeen zijn we heel blij met onze keuze voor ikbenfrits.nl. De tool werkt gemakkelijk en het is fijn om zelf inzicht te hebben. De afwikkeling van de hypotheekaanvraag werd super proactief opgepakt en we werden goed en persoonlijk op de hoogte gehouden van de voortgang. De medewerkers waren super betrokken! Het hypotheekadvies had wel iets concreter gemogen. We kregen weinig sturing welke aanbieders voor onze situatie aantrekkelijk zijn en hadden hier op iets meer begeleiding gehoopt. Gouden tip van onze adviseur was wel om voor een hypotheek te kiezen waarbij de rente op de passeerdatum wordt bepaald.

  • Mike zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Zeer vriendelijk en behulpzaam

    Mike uit Utrecht, 24-02-2021

    Voor ons was Ikbenfrits een uitstekende hypotheekadviseur. Ze waren zeer vriendelijk en professioneel. Er waren wel wat (technische) problemen tijdens het indienen van de documenten bij de bank, al werd dit uiteindelijk wel goed opgelost door Ikbenfrits. Prijs/kwaliteit-verhouding is zeker goed en ik zou ze daarom ook aanbevelen.

  • Reinier zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Prima service voor een erg goede prijs!

    Reinier uit Amsterdam, 23-02-2021

    Goed geholpen door de medewerkers van ikbenfrits.nl Vooral de prijs / kwaliteit is erg goed. Je moet wel zelf veel uitzoeken en uploaden, maar dat vond ik prima voor deze prijs. Aantal aandachtspunten: zelf goed in de gaten houden wat je moet uploaden en wat de status is van de aanvraag. Ook alles goed doornemen vanwege aantal (kleine) foutjes

  • marlon zou Ikbenfrits aanbevelen.

    deskundigheid met aandacht voor de klant

    marlon uit rotterdam, 23-02-2021

    Overstappen met Ik Ben Frits heb ik als erg prettig ervaren. Er wordt goed meegedacht naar de meest passende hypotheek. Fijn dat alles geregeld kan worden vanuit huis. Afspraken gaan per telefoon, en online via het dashboard wordt alles inzichtelijk en toegankelijk gemaakt.

  • Rogier zou Ikbenfrits aanbevelen.

    De tweede keer Frits

    Rogier uit Rotterdam, 20-02-2021

    In 2018 hadden wij via Frits onze hypotheek afgesloten. Zojuist hebben we die hypotheek overgesloten om wat geld vrij te maken voor een verbouwing. Door de (nog) lagere rente zijn onze maandlasten nog gedaald ook. Heel tevreden met het resultaat. Het advies en de service was weer top!

  • Dick zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Duidelijk, transparant en goede prijs kwaliteit

    Dick uit Utrecht , 18-02-2021

    Duidelijke en transparante werkwijze met logische stappen. Je hebt snel en makkelijk inzicht en alles is overzichtelijk te zien in het dashboard. Verder zijn de adviseurs benaderbaar wanneer je ze nodig hebt. Er zit wel altijd even wat tijd tussen via de e-mail. Al met al prima dienstverlening

  • Henri zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Transparant, kundig en goede tools

    Henri uit Barneveld, 18-02-2021

    Fijne manier om een hypotheek af te sluiten. Door de tools die beschikbaar gesteld worden heb je zelf echt inzicht in de mogelijkheden. Goede kundige adviseur. Als je van zelfstandigheid en inzicht houdt dan is dit de perfecte partij voor een goede prijs.

  • Lennart zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Snelle en goede service met gebruik van data modellen

    Lennart uit Amsterdam , 17-02-2021

    Onze adviseur Marilyn was erg flexibel en goed bereikbaar. Ze kon ons goed adviseren a.d.h.v. de modellen en daarbij helpen met een keuze.

    We hadden een relatief korte financieringsperiode, maar Marilyn ging hier erg goed mee om en had actief contact met de bank om de doorlooptijd zo kort mogelijk te laten zijn.

  • Dennis zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Uitstekende service, bereikbaarheid en expertise

    Dennis uit Hoensbroek, 17-02-2021

    Alles uitstekend voor elkaar

  • Het is uiteindelijk geregeld, maar een aantal flinke minpunten

    T. den Hengst uit Veenendaal, 15-02-2021

    Over het algemeen liep het contact soepel. Het online dossier werkt prettig waarin je alle documenten en agenda-afspraken kunt inzien. Ook zijn we uiteindelijk uitgekomen op een hypotheek en verliep het overleg hierover soepel. Toch ben ik niet tevreden over de service. Er zijn een aantal dingen gebeurd die ervoor zorgen dat ik IkBenFrits.nl afraadt. Het volgende:

    - Er was onduidelijkheid over de voorwaarden van het bouwdepot. Er is tegen ons gezegd dat we 2 jaar lang een bouwdepot hebben, dat blijkt slechts 1 jaar te zijn..

    - Vanwege een te hoge taxatie moesten we zelf meer geld bijleggen in het bouwdepot dan we vooraf hadden voorzien en doorgesproken. Dit wist de adviseur niet goed van tevoren aan te geven.

    - In ons online dossier zagen we dat er gebruik was gemaakt van een gratis online pdf-merge-tool om salarisstroken in één pdf te stoppen. Dit is zeer gevoelige persoonlijke informatie met bsn nummer erop, als dit daadwerkelijk in een gratis online tooltje is samengevoegd ben ik daar zeer niet over te spreken. Op de vraag om het uit te zoeken hebben we niets terug gehoord. - Er was ons beloofd dat we geen maandelijkse rente hoefde te betalen over het bedrag dat nog in het bouwdepot resteert. Dit bleek niet helemaal waar: we moesten zelf actief de bank bellen om dit correct in te stellen.

    - Na inplannen van een evaluatieafspraak met de IkBenFrits zijn we niet benaderd op moment van de afspraak. Ik heb gebeld en ik zou nog teruggebeld worden, ook dit is niet gebeurd.

    Vanwege bovenstaande punten raad ik het echt niet aan. Het is bij ons nu geregeld, maar ik heb het gevoel dat er nét geen echte beheersing is van het proces. Al met al verliep het contact met onze adviseur goed en vriendelijk.

    Beste T. den Hengst,

    Dank je wel voor je uitgebreide review. We hebben samen een telefonische afspraak om de resterende punten op te lossen en onze dienstverlening te verbeteren op basis van jouw feedback. Nogmaals onze excuses.

    Groet,

    Angelina van Ikbenfrits

  • Marvin Versloot zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Open en eerlijk bedrijf

    Marvin Versloot uit Wassenaar, 14-02-2021

    In het begin twijfelden wij een beetje omdat het bedrijf alleen online werkt, maar bij het eerste gesprek met onze hypotheek adviseur voelden we meteen een goede klik. Tijdens het proces verliep alles vrij soepel, bij vragen konden we altijd bij ze terecht en op het online dashboard was alles goed te volgen. Kort om een hele goede en leerzame ervaring!

  • Beau zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Geweldig!!

    Beau uit Amsterdam, 13-02-2021

    We zijn super blij dat we voor IkbenFrits hebben gekozen. Super aardige en deskundige medewekers. Niet was ze te veel. Alles hebben ze goed voor ons uitgezocht. Alle documenten online invullen was erg gemakkelijk! En dat alles voor een scherp tarief! Ik zou IkbenFrits aan iedereen aanraden!

  • Kasim zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Hypotheken afsluiten anno 2021: modern, transparant en vakkundig

    Kasim uit Groningen, 12-02-2021

    Bij ikbenfrits heb ik snel en vakkundig mijn hypotheek kunnen regelen op een manier die mij aanspreekt. In een duidelijk dashboard met veel transparantie kon ik zelf meedenken over de te nemen stappen, onder begeleiding van een vakkundige adviseur. Ideaal!

  • Cees zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Goed advies en hulp in het proces

    Cees uit Zaandijk , 12-02-2021

    Goed meegedacht in complexe problematiek

  • Maria zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Ook voor senioren doenlijk

    Maria uit Hoofddorp , 11-02-2021

    Wij waren onbekend met chatten, documenten in pdf formaat maken en uploaden in ons electronisch dossier maar we hebben het geleerd.

  • Spijt van onze keuze voor deze onafhankelijke hypotheekadviseur

    Maria uit Limbricht, 10-02-2021

    Wij kozen voor hypotheekadvies via de consumentenbond (Ikbenfrits) omdat wij graag onafhankelijk advies wilde hebben in onze bijzondere situatie. De eerste gesprekken verliepen prettig, al was het enkel telefonisch wat het wat onpersoonlijk maakt. Na de daadwerkelijke hypotheekaanvraag liet met name de communicatie te wensen over en werd het een zeer moeizaam en traag proces. Je eigen adviseurs zijn lastig te bereiken omdat zij geen persoonlijk mailadres of telefoonnummer hebben. Beloftes werden niet nagekomen en door een inschattingsfout van onze adviseur moest de hypotheek alsnog bij een andere bank aangevraagd worden. Door gebrek aan transparantie hebben wij het gevoel overgehouden de meeste dingen zelf geregeld te hebben, wat natuurlijk niet bedoeling is als je een adviseur in de arm neemt. Uiteindelijk hebben we een hypotheek waar we tevreden mee zijn, al heeft het ons onnodig veel spanning en stress opgeleverd en hebben we extra kosten gemaakt door onnodige vertragingen. Een eventuele volgende hypotheek zouden wij dan ook niet meer via de Consumentenbond laten lopen.

    Beste Maria,

    Dank je wel voor je feedback. We hebben veel punten direct in onze dienstverlening aangepast om te voorkomen dat andere klanten dezelfde stress gaan ervaren. We zijn blij dat je uiteindelijk tevreden bent met je hypotheek. Nogmaals onze excuses!

    Groet,

    Angelina van Ikbenfrits

  • Nienke zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Snel, transparant en flexibel hypotheekadvies

    Nienke uit Rotterdam, 10-02-2021

    Nadat ons bod geaccepteerd was konden we snel een afspraak inplannen. Vanaf dat moment konden we met alles meekijken via het dashboard en direct aan de slag met het verzamelen van documenten. Onze adviseur heeft ons helder advies gegeven met veel ruimte voor vragen. We wisten goed waar we aan toe waren. Het overzicht van het proces gaf ons grip, maar dit werd helaas niet tot aan het definitief rond maken van de hypotheek bijgewerkt. Hierdoor werden we een beetje zenuwachtig of alles ging lukken. Gelukkig bleek dat niet nodig en hebben we een passende hypotheek kunnen krijgen voor ons eerste huis.

  • H. Ytsma zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Goede service en snelle afhandeling van de hypotheek

    H. Ytsma uit Heerenveen, 10-02-2021

    Wij zijn zeer kundig en goed door het proces heen geleid. Het voordeel van ikbenfrits is dat je zelf in de hand hebt hoe snel je alles laat verlopen. De afspraken met de adviseur verliep erg soepel en een pluspunt was het meedenken van de adviseur.

    Ook werden er voldoende mogelijkheden aangeboden wat betreft hypotheekverstrekkers.

    Je moet zelf je documenten uploaden en als je er niet uit komt, kon je gewoon bellen er was altijd iemand die je verder kon helpen.

  • Nick zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Top geholpen

    Nick uit Amsterdam, 10-02-2021

    Wat een topplatform om een hypotheek te regelen met ondersteuning van kundige en vriendelijke mensen (Lisette en Migiel). Het werkt efficiënt en overzichtelijk. Iets wat helemaal past bij deze tijd van digitalisering. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Ik raad het iedereen aan. P.S. ik vind het telefonische wachtliedje ook geweldig!

  • Baris zou Ikbenfrits aanbevelen.

    Inzichtelijk, efficiënt, vlot en vriendelijk

    Baris uit Vleuten, 09-02-2021

    Ik ben erg tevreden over mijn ervaring met ikbenfrits.nl. Vanaf het eerste gesprek tot en met het eind ben ik vriendelijk te woord gestaan en goed geïnformeerd. Peter en Roberto stonden altijd klaar om vragen van mijn zijde te beantwoorden. We hadden wel wat pech met een taxatierapport die wat slordig was opgesteld, waardoor ik (wat niet geheel de afspraak was) zelf contact moest opnemen met de taxateur om deze te laten corrigeren. Dit doet echter niet af aan de overall goede ervaring die ik met ikbenfrits.nl heb gehad. Ik zou een ieder dan ook aanraden om met hen in zee te gaan.

Totaal 208 reviews

Bekijk nog meer reviews

Al overtuigd?