Wat zijn je ervaringen met ons?

Complimentjes of kritiek? Opmerkingen of tips? Lucht hier je hart of lees wat anderen van ons vinden.
8,8
  • Giulia zou Ikbenfrits aanbevelen

    Hele fijne begeleiding

    Giulia uit Amsterdam, 02-12-2021

    Zeer tevreden;

    - laagdrempelig, voelden ons nooit te dom

    - was makkelijk om met deze adviseur telefoontjes/overleg te plannen

    - duidelijk digitaal dossier

    - ook handige tips over langdurige offerte aanvragen (gezien nieuwbouw, dus evt vertraging..), welke documenten als zzp'er nodig zijn etc..

  • A zou Ikbenfrits aanbevelen

    Transparant, ruime keuze en goed overzicht op dashboard

    A uit Dalfsen, 01-12-2021

    Goede gesprekken gevoerd en maatwerkofferte geleverd door de adviseur. Helder waarom keuzes gemaakt werden en goede antwoorden op mijn kritische vragen. Ik heb echt het gevoel dat ik de beste deal heb gesloten die er op dit moment voor ons te vinden was. Het dashboard helpt je om te zien wat je nog moet en wat je al hebt gedaan. Heerlijk overzichtelijk.

  • Dilly zou Ikbenfrits aanbevelen

    Prettige mensen die mij advies gaven.

    Dilly uit Amersfoort, 29-11-2021

    Online moet je goed de weg weten, dan is het een mooie manier van zaken doen.

    Online haperingen maken het proces lastiger.

  • Paul zou Ikbenfrits aanbevelen

    Kennis en kunde gecombineerd met klantvriendelijkheid.

    Paul uit Helmond, 25-11-2021

    Meerdere familieleden hebben inmiddels via ikbenfrits een hypotheek afgesloten en ze zijn allemaal zeer tevreden. Resultaat: een op hen afgestemde hypotheek bij uiteenlopende aanbieders.

  • Mark Klein Ganseij zou Ikbenfrits aanbevelen

    Vakkundig advies in heldere taal

    Mark Klein Ganseij uit Zuid-Beijerland, 21-11-2021

    Het is fijn zaken doen met deze partij. Peter is vakkundig en legt de zaken in begrijpelijke taal uit. Er is geen druk en volop ruimte om zaken te overdenken en na te lezen. Compleet en toegankelijk klantportaal. Transparante processen en duidelijk overzicht van vervolgstappen en kosten. Vlotte communicatie en 24/7 online toegang tot je gegevens en dossier. Gedegen adviesrapport met keuzevrijheid.

    Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

  • Moniek zou Ikbenfrits aanbevelen

    Snel, deskundig, proactief, goeie prijs/kwaliteit

    Moniek uit Eindhoven, 21-11-2021

    Ikbenfrits heeft me deskundig en snel door het proces van de keuze voor mijn bank en de aanvraag van mijn hypotheek begeleid. Het contact me de medewerkers was prettig, Er werd goed naar mij geluisterd ze stelden de juiste vragen om mij telkens een stap verder te helpen in mijn proces en mijn vragen werden snel beantwoord. Kortom: de service is top, zowel online als in het persoonlijke contact

  • Rowan Stolwijk zou Ikbenfrits aanbevelen

    Zeer goede en vlotte service!

    Rowan Stolwijk uit Rotterdam., 20-11-2021

    Wij zijn zeer tevreden over het hypotheekadvies dat we gekregen hebben van Edward. Je hebt bij ikbenfrits het gemak van online, maar toch persoonlijk contact door te videobellen. Via het dashboard wordt alles daarnaast zeer inzichtelijk gemaakt en met de speciale tools kun je ook inzien wat bepaalde veranderingen doen met je maandelijkse lasten. Documenten zijn allemaal zeer makkelijk aan te leveren en je wordt via de mail regelmatig op de hoogte gehouden over de status van je hypotheekaanvraag. Kortom top!

  • Mirjam zou Ikbenfrits aanbevelen

    Uiterst tevreden

    Mirjam uit Oegstgeest, 17-11-2021

    Marilyn heeft ons heel goed door het hele traject geleid. De meest onnozele vragen werden geduldig beantwoord.

    Het resultaat spreekt voor zich. Onze hypotheek kwam rond.

    Dank je wel!!

  • Marja en Jan zou Ikbenfrits aanbevelen

    Rustig thuis je hypotheek regelen

    Marja en Jan uit Heesch, 16-11-2021

    We hebben een goede ervaring opgedaan met Migiel en Ben.

    Alles prima geregeld. Zijn erg tevreden met onze nieuwe hypotheek.

  • Geen vertrouwen dat het goed komt

    Richard Iedema uit Haarlem, 15-11-2021

    Na mijn eerste review van 09-09-2021 nam een teamlead snel contact met ons op. Hij reageerde goed, luisterde en begreep onze frustratie. Omdat er veel mis was gegaan, stortte Ikbenfrits de hypotheekkosten terug. Een heel goed en mooi gebaar. Ons vertrouwen kwam terug.

    Helaas ging er na dit telefoontje en het mooie gebaar weer van alles mis. Op 1 september kregen we de sleutel van ons nieuwe huis en omdat de overdracht van ons oude huis pas eind december zou zijn, hadden we te maken met dubbele woonlasten. Wij waren in de veronderstelling dat we deze lasten hadden meegefinancierd. Steeds hadden we aangegeven dat we de lasten niet maanden konden dragen. Daarom hadden we een overbruggingshypotheek, dachten we. Wij konden echter niet beschikken over dat geld.

    Volgens onze adviseur had ze nooit gezegd dat de dubbele lasten uit de overbrugging konden worden betaald. Ze stelde voor om kosteloos een onderhandse verhoging te regelen bij de bank. Een mooie geste. Dit was 8 september jl.. Na een week gaf ze aan dat het door drukte niet zou lukken om in september het geld te regelen, maar dat het zeker eind oktober geregeld zou zijn. En daarna bleef het stil.

    Midden oktober zelf maar weer geïnformeerd hoe het ervoor stond. Ze was ermee bezig. Daarna volgde er snel bericht en 18 oktober was het voorstel door de bank ontvangen. De bank wilde nog wat nieuwe documenten. Snel opgestuurd. En inderdaad kwam er een 22 oktober een renteaanbod en daarna bleef het wederom stil. Weer contact gezocht met de adviseur. Volgens haar lag het bij de bank en was het daarop wachten. Gezien onze eerdere ervaring met de communicatie binnen Ikbenfrits hebben we op 29 oktober zelf contact gezocht met de bank. Zij vertelden dat ze wachtten op een bericht van Ikbenfrits. Onze adviseur heeft niet meer gereageerd op apps, telefoontjes en mail. Vandaag hebben we Ikbenfrits gemaild dat we zelf een lening hebben afgesloten. Alle vertrouwen is weg.

    Beste Richard,

    Het spijt me enorm om te horen dat jouw ervaring met Ikbenfrits niet goed is geweest.

    Inmiddels heeft de Team Lead je gebeld zodat we elkaar persoonlijk hierover konden spreken. We vinden het heel belangrijk dat dit nooit meer gebeurt en ik zou graag willen benadrukken dat dit niet onze manier van werken is. Het moet de bedoeling zijn dat we je ontzorgen.

    We gaan er daarom alles aan doen om dit te verbeteren. We hebben ook je feedback ontvangen en hierin de eerste stappen gezet.

    Ik wens je heel veel woonplezier in je nieuwe huis.

    Met vriendelijke groet,

    Bénine van Ikbenfrits

Totaal 387 reviews

Bekijk nog meer reviews

Al overtuigd?

Cookies?

Ik plaats cookies om de site goed te laten werken en nog beter te maken. Vind je dat goed?

Check alle opties

Ik gebruik jouw gegevens om ervoor te zorgen dat je ook echt vindt waar je naar op zoek bent. Met deze cookies krijg je bijvoorbeeld gerichte advertenties op basis van jouw voorkeuren en gedrag.

Ik vind een persoonlijke ervaring belangrijk. Om mijn website het beste bij jouw voorkeuren aan te laten sluiten, moet ik een paar dingen van je opslaan. Bijvoorbeeld je IP-adres.

Deze cookies zijn nodig om ervoor te zorgen dat mijn website goed werkt.

Meer weten?

Lees ook mijn Cookiestatement en Privacyverklaring.