Bij het oversluiten van je hypotheek kun je vaak besparen, ondanks de kosten. Ook zijn er een aantal valkuilen bij het oversluiten van je hypotheek die je makkelijk kunt vermijden. Dit stappenplan bereidt je voor van A tot Z.
Er komt veel op je af bij het kopen van een huis. Daarom hebben we een handige checklist gemaakt. Dan weet je zeker dat je overal aan denkt!
De hypotheekmarkt rammelt. Kleine lettertjes, onduidelijke berekeningen en moeilijke termen; het overzicht is soms ver te zoeken. Banken maken hier slim gebruik van, waardoor je in het ergste geval onnodig veel geld betaalt!
Frits fixt dit door misstanden in de hypotheekwereld aan het licht te brengen. Benieuwd hoe we dit doen? Hier staan een paar voorbeelden waar we trots op zijn.
Frits ontdekte bij een controle in 2020 dat Van Lanschot bij het berekenen van oversluitboetes een foute rekenmethode gebruikte. De bank maakte hierdoor duizenden euro’s winst op deze boetes, wat wettelijk niet is toegestaan. Financieel klachteninstituut Kifid stelde, na aandacht van consumentenprogramma Radar, klanten van Van Lanschot in het gelijk.
Frits ontdekte bij een controle in 2020 dat Van Lanschot bij het berekenen van oversluitboetes een foute rekenmethode gebruikte. De bank maakte hierdoor duizenden euro’s winst op deze boetes, wat wettelijk niet is toegestaan. Financieel klachteninstituut Kifid stelde, na aandacht van consumentenprogramma Radar, klanten van Van Lanschot in het gelijk.
Frits ontdekte bij een controle in 2020 dat Van Lanschot bij het berekenen van oversluitboetes een foute rekenmethode gebruikte. De bank maakte hierdoor duizenden euro’s winst op deze boetes, wat wettelijk niet is toegestaan. Financieel klachteninstituut Kifid stelde, na aandacht van consumentenprogramma Radar, klanten van Van Lanschot in het gelijk.
Frits ontdekte bij een controle in 2020 dat Van Lanschot bij het berekenen van oversluitboetes een foute rekenmethode gebruikte. De bank maakte hierdoor duizenden euro’s winst op deze boetes, wat wettelijk niet is toegestaan. Financieel klachteninstituut Kifid stelde, na aandacht van consumentenprogramma Radar, klanten van Van Lanschot in het gelijk.
Frits ontdekte bij een controle in 2020 dat Van Lanschot bij het berekenen van oversluitboetes een foute rekenmethode gebruikte. De bank maakte hierdoor duizenden euro’s winst op deze boetes, wat wettelijk niet is toegestaan. Financieel klachteninstituut Kifid stelde, na aandacht van consumentenprogramma Radar, klanten van Van Lanschot in het gelijk.
Complimentjes of kritiek? Opmerkingen of tips? Lucht hier je hart of lees wat anderen van ons vinden.
Ronald is het type adviseur die gedetailleerd is en snel werkt. Hij heeft meestal een juiste opzet zo geregeld en checkt dit ook geregeld bij de hypot...
Zeer prettige samenwerking met Xander gehad. Beschikt over veel kennis van zaken en weet dit op een duidelijke en begrijpelijke manier uit te leggen. ...
Als starter vond ik mijn eerste huis kopen erg intimiderend maar Eline heeft me er echt doorheen geloodst. Ze reageerde altijd snel, deskundig en obje...
Tegen het einde van het jaar moest ik op zeer korte termijn mijn hypotheek rond krijgen. Super goed geholpen en alles werd snel opgepakt en terug geko...
Zeer prettig contact met Judy gehad. Ze beschikt over veel kennis van zaken en weet dit op een duidelijke en begrijpelijke manier uit te leggen, ook v...
Onze contacten met Ronald zijn ons alle keren erg goed bevallen. Ronald is zeer bevlogen en gedreven in zijn vak. Daarnaast luistert hij erg goed en v...
Als starters zijn we heel goed geholpen door het topteam van Koen & Roy. Bij vragen of twijfel schakelen ze allebei snel. Door een IT issue bij de ban...
We konden snel terecht en zijn heel prettig geholpen door Karin, we kregen duidelijke uitleg en alle mogelijke scenario's werden besproken. Frits heef...
Timothy en Annamarie hebben ons geholpen. Wij zijn voorzien van snel advies, goede communicatie en een nette uitvoering. Ook de nazorg verloopt goed a...
Complexe zaken begrijpt Eduard Knape meteen. Hij helpt je ook uitstekend, uiterst deskundig en vriendelijk als je niet eens een betalende klant bent e...
Fijn samengewerkt met Timothy en Annamarie. Heldere communicatie vanuit Frits. Ook prettige tooling die aangeboden is.
Bij de aankoop van mijn eerste woning heeft Gea mij erg goed geholpen. Ze was heel transparant over waar ik voor precies betaalde en wat ze voor mij ...
Vanaf de hypotheekaanvraag tot de hypotheek-toekenning ben ik door 'Frits' begeleid in het toch wel bureaucratische proces. Ik werd minutieus op de h...
Eduard is professioneel en deskundig. Het hypotheekadvies verliep erg prettig.
Communicatie verliep erg vlot en alles snel geregeld. Zijn erg duidelijk en vriendelijk
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief boordevol tips, hypotheeknieuws en aanbevelingen.