Bij het oversluiten van je hypotheek kun je vaak besparen, ondanks de kosten. Ook zijn er een aantal valkuilen bij het oversluiten van je hypotheek die je makkelijk kunt vermijden. Dit stappenplan bereidt je voor van A tot Z.
Er komt veel op je af bij het kopen van een huis. Daarom hebben we een handige checklist gemaakt. Dan weet je zeker dat je overal aan denkt!
De hypotheekmarkt rammelt. Kleine lettertjes, onduidelijke berekeningen en moeilijke termen; het overzicht is soms ver te zoeken. Banken maken hier slim gebruik van, waardoor je in het ergste geval onnodig veel geld betaalt!
Frits fixt dit door misstanden in de hypotheekwereld aan het licht te brengen. Benieuwd hoe we dit doen? Hier staan een paar voorbeelden waar we trots op zijn.
Frits ontdekte bij een controle in 2020 dat Van Lanschot bij het berekenen van oversluitboetes een foute rekenmethode gebruikte. De bank maakte hierdoor duizenden euro’s winst op deze boetes, wat wettelijk niet is toegestaan. Financieel klachteninstituut Kifid stelde, na aandacht van consumentenprogramma Radar, klanten van Van Lanschot in het gelijk.
Frits ontdekte bij een controle in 2020 dat Van Lanschot bij het berekenen van oversluitboetes een foute rekenmethode gebruikte. De bank maakte hierdoor duizenden euro’s winst op deze boetes, wat wettelijk niet is toegestaan. Financieel klachteninstituut Kifid stelde, na aandacht van consumentenprogramma Radar, klanten van Van Lanschot in het gelijk.
Frits ontdekte bij een controle in 2020 dat Van Lanschot bij het berekenen van oversluitboetes een foute rekenmethode gebruikte. De bank maakte hierdoor duizenden euro’s winst op deze boetes, wat wettelijk niet is toegestaan. Financieel klachteninstituut Kifid stelde, na aandacht van consumentenprogramma Radar, klanten van Van Lanschot in het gelijk.
Frits ontdekte bij een controle in 2020 dat Van Lanschot bij het berekenen van oversluitboetes een foute rekenmethode gebruikte. De bank maakte hierdoor duizenden euro’s winst op deze boetes, wat wettelijk niet is toegestaan. Financieel klachteninstituut Kifid stelde, na aandacht van consumentenprogramma Radar, klanten van Van Lanschot in het gelijk.
Frits ontdekte bij een controle in 2020 dat Van Lanschot bij het berekenen van oversluitboetes een foute rekenmethode gebruikte. De bank maakte hierdoor duizenden euro’s winst op deze boetes, wat wettelijk niet is toegestaan. Financieel klachteninstituut Kifid stelde, na aandacht van consumentenprogramma Radar, klanten van Van Lanschot in het gelijk.
Complimentjes of kritiek? Opmerkingen of tips? Lucht hier je hart of lees wat anderen van ons vinden.
Bert heeft ons vakkundig alles uitgelegd en meegenomen in het aanvragen van een hypotheek. Het aanleveren van documenten en overige acties waren zeer ...
Wij zijn goed en snel geholpen. Lisette was goed bereikbaar en het hele proces van documenten aanleveren verliep soepel
Our experience with Frits was very good. The main person we spoke to, Koen, did an excellent job throughout the whole process and was very approachabl...
We worked with Koen, who was incredibly responsive to our questions and helped us out in our complex situation. Frits presented a great opportunity t...
Eline heeft ons zeer adequaat geholpen met het financieel rondkrijgen van de aankoop van onze eerste woning! Wij kwamen totaal onvoorbereid bij haar a...
Mogelijk om op zeer korte termijn afspraken in te plannen. Als er tijdens het gesprek vragen naar boven kwamen, werden deze meteen opgepakt en uitgezo...
Via de Consumentenbond hebben wij contact gelegd met Karin de Jonge, Hypotheekadviseur. Consumentenbond heeft voor hypotheekadvies een samenwerking me...
We hadden enige spoed bij het aanvragen van onze allereerste hypotheek, en ik ben Frits heeft ons in dit proces erg goed en snel bij geholpen. Bij vra...
Ik ben heel goed geholpen door Frits bij het afsluiten van mijn eerste hypotheek. Ik vond het hele proces best spannend, maar werd heel goed begeleid ...
Vanaf dag één tot aan het einde wordt je begeleid. Je kan altijd contact opnemen, zowel telefonisch dan wel via per email. Goede adviezen en uitleg va...
Brian en Roy hebben me zo mensvriendelijk geholpen. Geen woorden voor hun top service. Het geen onmogelijk lijkt voor velen is uiteindelijk mogelijk g...
Mijn eerste hypotheek afgesloten als starter. Erg blij de begeleiding die ik vanuit Fris heb gekregen. Edgar is een vriendelijke hypotheekadviseur die...
Edwin, luisterde goed naar onze wensen, en gaf ons goed advies. Heeft het gehele traject met rust en duidelijkheid met ons doorgelopen.
Goed advies en snelle reactietijd
Goed en snel geholpen voor een hypotheek, precies wat wil je wilt!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief boordevol tips, hypotheeknieuws en aanbevelingen.